Skip to main content
Question

Identifier les votants d'un sondage / Identify poll respondents

• July 2, 2026
  • 1 reply
  • 9 views

Bonjour, 

Lors de l’extraction des derniers sondages lancés en visioconférence (solution Webex), nous n’avons pas pu identifier les votants ; seuls trois personnes sont identifiées par le système avec n° d’identifiant correspondant à la liste des participants extraite depuis Webex, nom et adresse courriel. 

Les autres portent un ID cryptés, et sont nommées Anonymous en nom et adresse courriel. 

Ce sondage avait pour objectifs les résolutions de vote de nos instances représentatives. 

Savez-vous comment procéder pour récupérer au minima les ID, que je pourrais rapprocher avec ma liste de participants extraite de Webex. 

Merci pour votre aide. 

Louise DELAVENNE 

Hello,

When extracting the results of the latest polls conducted via videoconference (using Webex), we were unable to identify the voters; the system identified only three individuals—listing their IDs (matching the participant list exported from Webex), names, and email addresses.

The others appear with encrypted IDs and are labeled "Anonymous" for both name and email address.

The purpose of this poll was to vote on resolutions for our representative bodies.

Do you know how we might retrieve at least the IDs, so I can cross-reference them with the participant list exported from Webex?

Thank you for your help.

Louise DELAVENNE 

1 reply

Joel from Slido
Forum|alt.badge.img

Bonjour ​@Louise DELAVENNE 

Cela peut s'expliquer par plusieurs raisons, selon la façon dont vous avez configuré votre Slido. Je vous recommande de contacter directement notre équipe d'assistance afin qu'elle puisse examiner le Slido en question.

N'oubliez pas d'indiquer le code de votre Slido pour qu'ils puissent l'analyser plus en détail.

Hi Louise,

There are a few reasons why this may be, depending on how you set up your slido. I'd recommend contacting our support team directly so they can look specifically into the slido itself.

Make sure to include your slido code so that they can take a closer look for you.