Dear Slido Support Team,
My name is Pietro Mascadri and I use your platform frequently, both individually and in conjunction with Webex.
I'm trying to create a final quiz for my courses, consisting of 10 closed-ended questions. My main requirement is that the quiz be nominative, not anonymous: that is, I need to know who answered each question and be able to associate the results with the individual participant.
I would therefore like to know:
- Is it possible to configure Slido so that participants must enter their names before accessing the quiz?
- How can I view and download the results, including each participant's name?
- Is this feature available in my current free plan or does it require an upgrade?
I look forward to hearing from you and thank you in advance for your support.
Best regards,
Gentile team di supporto Slido,
mi chiamo Pietro Mascadri ed uso spesso la vostra piattaforma, sia singolarmente sia in abbinamento con Webex.
Sto cercando di creare un quiz finale per i miei corsi, composto da 10 domande a risposta chiusa. La mia esigenza principale è che il quiz non sia anonimo, ma nominale: ho bisogno cioè di sapere chi ha risposto a ciascuna domanda e di poter associare i risultati al singolo partecipante.
Vorrei quindi capire:
- Se è possibile configurare Slido in modo che i partecipanti debbano inserire il proprio nome prima di accedere al quiz.
- Come visualizzare e scaricare i risultati con l'indicazione del nominativo di ciascun partecipante.
- Se questa funzionalità è disponibile nel mio piano gratuito attuale o richiede un upgrade.
Resto in attesa di un vostro riscontro e vi ringrazio anticipatamente per il supporto.
Cordiali saluti,