Skip to main content
Answer

How do I set up my survey so that participants can see their percentage of correct answers?

• October 3, 2025
  • 3 comments
  • 55 views

I use SLIDO to conduct an assessment test at the end of my training courses. But participants often ask me, ‘Why don't we get our results immediately?’

I can't use quiz mode because the questions don't advance automatically, and I can't set a timer because people work at different speeds.

Do you have a solution?

Best answer by Christyn from Slido

Hi ​@Carine74!

The way our survey works, won’t provide immediate results. It will require you sending their score.

I’m afraid we don’t have a solution for this, but if you’d like you can share this to the wishlist.

3 replies

Forum|alt.badge.img

Hi ​@Carine74!

The way our survey works, won’t provide immediate results. It will require you sending their score.

I’m afraid we don’t have a solution for this, but if you’d like you can share this to the wishlist.

• Author
  • Participant
  • October 10, 2025

Bonjour 

Je pense que c’est une fonctionnalité à ajouter car les apprenants de nos formations sont frustrés de ne pas avoir leur résultat en direct à la fin de l’enquête. Car nous utilisons ce mode pour faire réaliser les tests d’évaluation finale aux apprenants n’ayant pas d’autres solutions.

Merci 

Mika from Slido
Forum|alt.badge.img

Bonjour ​@Carine74 ,

Mikaella de Slido, heureuse de vous aider ! 😊

J'adore l'idée, je comprends que cette fonctionnalité vous serait utile. Veuillez le partager sur notre liste de souhaits où notre équipe produit pourra voir la demande et vous pourrez suivre les mises à jour sur son état. 

https://community.slido.com/ideas? 

Faites-moi savoir si vous avez d'autres questions ! 

De mon mieux, 
Mikaella de Slido